torsdag, maj 24, 2007

Vingeskudt er hvad jeg er ....

Ja som tidligere nævnt var jeg jo på kursus i sidste uge. Og det gik jo ikke så godt.
Mine fantastiske kollegaer har faktisk lavet en lille tegneserie som de var forbi med igår sammen med en blomst. Der er stadig brug for at "skroget" er plastret lidt til og jeg skal da lige love for at sådan et par bøjede ribben kan lige minde een om at man er i live.

Brev og tegning viser lidt om hvad det er for nogle fantastiske søde kolleger jeg har - jeg er så glad for dem alle - hver og een. Hvis du dobbeltklikker på brevet er faktisk til at læse.
Tegninger og brev er Jannies værk og stenen har Linda-dejlig lavet til mig.
Men bortset fra det skal jeg lige huske at spørge om størrelsen på billedet virkelig svarer til min (er faktisk bange for det) Alt det andet ligner til forveksling ......




2 kommentarer:

Lene sagde ...

Det kan man kun blive i godt humør af, også selvom man har smerter.
God bedring til dig.

kokken sagde ...

Tak skal du ha' nu er det jo pinse og så hedder det sommerhus og vesterhav - det plejer at kunne helbrede alt - så mon ikke også et bøjet ribben ;-)