fredag, maj 25, 2007

Ja - go' morn

Tidligt oppe - har bestemt at lige idag skal jeg komme fastende op til min læge for at få taget en blodprøve for at tjekke mit kolesterol-tal.

Har trukket det lidt for længe men nu skal det være.

Sidder lidt og nyder min yndlings-morgen-udsigt der som vanligt har en telefon hængende på øret.
Kommer afsted og glæder os til pinse-fri og hvad sker der. Kommer op til lægen og får at vide at de da ikke kan få analyseret en blodprøve her op til week-end/pinse.

Gong-gong kunne man slå sig selv for panden og køre hjem igen.

Nu tager jeg så tilløb til at vi tager på pinseferie i sommerhuset. Så hvis ikke der kommer nyt her på bloggen er det fordi at den bærbare ikke virker - eller det kan også være fra albuen og opad den er gal. Alt kan tænkes lige for tiden....

Ingen kommentarer: