fredag, oktober 31, 2008

Sidste dag på job

Puh ha så blev det den sidste dag,,,solen er knap nok kommet op-og her sidder jeg med sommerfugle i maven.
Troede sæsonen for sommerfugle var overstået forlængst. Både i naturen, og i min mave. Jeg mener - snart er jeg fyldt 60 år, så burde man kunne tage det meste med ophøjet ro! Men idag er en undtagelse.
Jeg har i den forløbne uge fået rigtig mange kram, og en kollega har besluttet at jeg ikke måtte gå hjem i denne uge uden et kram. Så jeg har fået kram til farvel hver eneste dag i ugen der er gået. Og det gør jo heller ikke noget at det er en ung fyr på 32 :-)

Børnene har spurgt rigtig mange gange hvorfor jeg nu behøver at stoppe. Og svaret har været: Jamen jeg er jo ved at være gammel,.........og så er jagten gået på mine rynker! Resultatet er blevet at jeg har flest omkring munden. Nogle mener det kan være fordi jeg har gået for meget rundt med en fornærmet trutmund. Meeen det tror jeg nu ikke kan være rigtigt.

Kan I forstå det bliver lidt svært idag?! Nå men der må samles energi til det bliver middag - møder ind kl. 12.oo og så er det så for sidste gang.

Tænk på mig - ok!

11 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Jeg forstår godt, at det bliver en svær dag, men på den anden side af fredagen venter alt det nye og spændende, som nu skal krydre og farve livet. Trist at sige farvel er det, men det bliver også spændende at sige goddag. Du skal bare lige vænne dig... :-)

Jeg vil tænke på dig i dag :-)

johanne sagde ...

Du kan lige tro, jeg vil tænke på dig :-) Dagen i dag er mærkelig for dig...men lige om hjørnet af den venter "dit andet liv". Og til lykke med det.
Flere kram her fra sydhavsøen.

kokken sagde ...

Liselotte det rigtigt at der venter en masse sjov og dejlige dage med det indhold jeg har lyst til - og det er også det jeg har med mig i hovedet i dag! Tak for din kommentar og god tur til Hamburg, for nu er du vist frisk igen. Kram herfra!

kokken sagde ...

Johanne tak for dit kram og dine gode tanker. mit nye liv venter som du siger lige om hjørnet og jeg glæder mig jo også, men i dag skal lige overståes. Kram tilbage herfra!

kokken sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Jette sagde ...

Må du nyde din sidste dag på arbejde, og glæde dig til det der ligger forude. :)

kokken sagde ...

Tak Jette det er lige præcis mine intentioner, men lad os se hvordan det går. Det værste er jo at skulle kramme ca. 100 børn på een gang og for sidste gang ;-)

Conny sagde ...

Håber du er kommet godt igennem dagen, jeg ved du nok har fået masse af knus, har nok også fællet en lille glædes tårer.Men jeg vil ønske tillykke, med at du er gået på efterløn i dag.
Kan du have en rigtig god Weekend

kokken sagde ...

Conny du kan tro jeg har fået mange knus, men jeg klarede det næsten uden tårer. God week-end også til dig!

anjoe sagde ...

Selvom jeg ikke besøgte din blog i går, havde jeg ikke glemt, at du skulle ta' afsked med dit børnerige arbejdsliv...

Godt at dagen forløb fint - og god fornøjelse med at tælle smilerynker fremtidigt, for du har jo masser af gode minder ;-)

kokken sagde ...

Det har jeg helt sikker Anjoe, så der kommer bestemt flere smilerynker!