fredag, april 04, 2008

Pilfingre straffes hårdt i blogland ....

Er lige hjemme for at vende inden jeg tager afsted igen. Er på pædagogisk week-end ca. ½ times kørsel herfra, men har valgt at overnatte herhjemme.

Så havde jeg også mulighed for at trøste "ham pilfingeren" der idag kom til at slette sin blog, bare lige sådan!

Men jeg tror da faktisk, at han har nydt at der har været op til flere kvinder der har savnet ham herude i blog-land.

At han så langt om længe kom igang med den der side i Wordpress som han har snakket om så længe, ja det kan man vel egentlig kun kalde for en side-gevinst!

God week-end til jer der kigger med :-)

4 kommentarer:

Lene sagde ...

tak i lige måde, fru koch, og jeg fik helt klamme hænder ved tanken om at jeg kunne kommme til at slette min blog :-)

Marianne sagde ...

Jeg har ingen til at hjælpe mig - det er den hårde proces og jeg har også slettet min blog et par gange :-)

kokken sagde ...

Ja, der var sved på både pande og hænder, da det blev en kendsgerning at bloggen var slettet.

Marianne: Jeg tror Henry er glad for at høre at han ikke er den eneste - men surt er det under alle omstændigheder :-(

Marianne sagde ...

Det er så surt og han skal bare klø på for man lærer af sine fejl og selv om de er dyre :-)