mandag, marts 03, 2008

Og så er det ik' engang løwn ....

Der var dejligt i det nordlige danmark.

Vi tog en tur til Ålborg (det var vi næsten nødt til) og som altid er ham her lige i nærheden af dejlige kvinder ....... vi parkerede ved Gåsepigen og det viste sig at være ret centralt ......

Der var muligheder nok for at kysse frøen og jeg følte mig fristet et kort øjeblik .....

men - ups det går vist ikke, for tænk hvis nu det bliver Prins Joachim,( der snart skal giftes )..... det kunne næsten ikke være andre prinser med den der smøg i munden ..... så jeg lod være!


Men jeg havde jo også taget min egen prins med hjemmefra. Han bød på frokost på en Cafe der hed Stygge Krumpen og det var rigtig godt .....


Vores parkometer var løbet ud - og vi vidste at det kunne blive en dyr frokost - men vi sparede 500 kr. så dem må vi se at få fyret af .....

... jeg ville i hvert fald ikke rende fra min dejlige frokost.......

2 kommentarer:

Lene sagde ...

ahh fru koch, jeg har nydt dine billeder, og vores landsdel viste sig da også fra den pæne side:-)

Stygge Krumpen blev vores lille tradition, vi spiste brunch der beggge de dage, hvor vore børn blev student. Jeg pønser på hvad vi nu kan lave af tradition, så jeg kan komemr der ind igen :-)

Anonym sagde ...

Stygge Krumpen er et fint sted - og "berømt i Aalborg" for deres brunch - det var da godt at parkeringsvagten for en gangs skyld var sløv i optrækket ;-)