torsdag, februar 21, 2008

Bagerens skræk ....

Ja, bagerens skræk det er mig og 16 fantastisk dejlige unger der må købe slik for en tier.....

Forklaring? Ja, så gerne:

Hver anden måned samler vi de børn der har haft fødselsdag, for at tage på fødselsdagstur. De må så, som noget ganske ekstra-ordinært, tage en tier med i fritteren, som vi så går til bageren for at købe lidt godt for og bagefter finder vi et sted i naturen, hvor vores bevægelses-politik kan blive "luftet".

Men der skal jo ikke meget fantasi til at forestille sig bager-jomfruens(?) ansigtsudtryk, når jeg kommer ind ad døren med alle ungerne og de hver især skal købe for ti kroner. Og når man så tænker på at der er ting der koster 25 øre, ja så er det jo næsten en oplevelse i sig selv!!!!

Jeg glæder mig, og bagerjomfruen? Ja, hun ved det heldigvis ikke endnu!

Når arbejdsdagen så er slut er der dømt råhygge. Alle mine teaterbørn er inviteret i biografen for at se sig selv. DVD'en er klar og der er bagt en kage der kun lige mangler glasuren.

Jeg tror det bliver en fin dag - håber også at I derude får en fantastisk dag!

Ingen kommentarer: