tirsdag, november 20, 2007

Tusind tak ....

Ja, Lene tusind tak! Jeg er så stolt over at modtage den fine award og hvis jeg kunne give den tilbage havde du natuligvis fået den - men det kan jeg jo ikke!

Så siger reglerne, at jeg skal give den videre til fire andre - hold da op hvorfor har alle dem der får mig til at smile fået den i forvejen?


Men jeg vil gøre, som jeg gør når jeg færdes ude i det virkelige liv:

Give et smil også til folk jeg ikke kender - og måske bliver retningen af deres mundvige ændret fra at vende nedad til at vende opad!

Nu sidder mine "blogvenner" nok og tænker hov - hvorfor er det lige at en bestemt blogger ikke skal have en award, for alle de smil han giver hende hver eneste dag!

Ved I hvad - han må snuppe den hvis han har lyst - og begrundelsen skal jeg nok hviske ham i øret, så ikke hele verden skal høre hvad det er vi har sammen ;o)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tillykke, fru Koch, med din meget velfortjente, nyerhvervede blogpris!
Og lad os så gå ud og smile til verden og ikke bare til fire udvalgte blogvenner ;-)