onsdag, september 05, 2007

Snottede babysittere ....

Ja, igår måtte vi alliere os med stakkevis af næsepudse-papir for at tage turen til Hammerum i nærheden af Herning. Der var der lige et par dejlige unger der skulle passes ....

Nej..... der har ikke været tale om en flytning for de unge mennesker!
Men det bliver der måske for formålet med turen var at der skulle laves aftaler om et nybyggeri af et hus, som vores søn og svigerdatter har forelsket sig i.
Og så var vores opgave i den sammenhæng at passe ungerne i et show-room der var på virksomheden. Og det gik rigtig fint....
Idag er så en helt speciel dag: For første gang i over 30 år har min bedre halvdel taget en sygedag.
Han har hostet hele natten og så kalder han det at "arbejde hjemmefra idag". Den bærbare er tændt - spændende er det så om hjernen er klar nok til den slags!
Men vi holder ud - det gør de jo den slags. Og fruen selv? Hun tager afsted igen idag - skulle gerne nå at smitte lidt flere børn og voksne inden week-enden ;-)

4 kommentarer:

Lene sagde ...

mon ikke også du skulle tage en sygedag, kære fru koch, god bedring

Unknown sagde ...

Ditto til ovenstående, og hvor jeg ville jeg ønske at jeg havde haft sådan en farmor/mormor til at være der når mine unger var syge. Det er guld værd - godt gået fr. Koch og de bedste hilsner til jer begge.

kokken sagde ...

Tak skal I have begge to. Vores børn har ikke kendt til at have bedsteforældre - vores ældste var 8 år da den sidste døde fra os, så opgaven som bedsteforældre bliver taget meget, meget alvorligt her i huset :-)

Anonym sagde ...

Ja, god bedring herfra også. Jeg forstår så godt, at I tager bedsteforældrerollen alvorligt, når jeres børn har måttet undvære bedsteforældre alt for tidligt.