lørdag, september 08, 2007

Så skal vi på week-end tur til smilets by ....

Gaverne er blevet pakket ind og vi er bare så klar!

Vi skal fejre vores dejlige svigerdatters fødselsdag, og at hun har lyst til at samle os allesammen her i week-enden!
Der er gaver til børnene og der er købte ting, og hjemmegjorte ting som f.eks et maleri, der faktisk er bestillingsarbejde!

Spændende bliver det om hun selv kan huske at hun ønskede sig et nyt maleri, der skulle matche et jeg havde lavet til hende tidligere. Det er lang tid siden det var sommer, men jeg har ikke glemt det - så her er det !

Men på ønskelisten stod: Overraskelser, så det kan det jo bare være så!

Vi tager en overnatning, for det kniber os altid at finde hjem igen når vi er deroppe.

Og det er også nogle helt fantastiske mennesker vi skal være sammen med, så det plejer at være rigtig hyggeligt!

God week-end til jer derude!

8 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Og god weekend til jer også :-)

Unknown sagde ...

Hold da op fr. koch, det kan du også. Meget flot gave til svigerdatter - hun bliver da glad. I lige måde god weekend og kom nu sikkert hjem.

Lene sagde ...

Fru koch, hvor er du god :-) ha en rigtig god weekend.

johanne sagde ...

Jeg siger også..hold da op. Smukt maleri, det bliver hun glad for.
Rigtig god tur og god weekend.

Anonym sagde ...

Sikke en sjov idé, at du også paker ind i avispapir. Jeg håber, I får en dejlig tur, god weekend herfra.

kokken sagde ...

Tak skal I have hele banden. Den ide med avispapir med gennemsigtigt gavepapir har jeg tyvstjålet fra en lidt trendy butik i sommerlandet! Men allerbedst er det når det er udenlandske aviser, men ham der min mand, synes det er latterligt at fylde kufferten med udenlandske aviser når vi er på ferie - så det ;-)

Anonym sagde ...

Hej Svigermor

billedet er ikke oppe endnu, men bliver hele tiden sat op på væggen for at se, hvilken en af siderne, det skal side til. Det er bare så flot og passer rigtig godt til det andet. Knus Elsebeth

kokken sagde ...

Tak for hilsen og hvor er du dygtig min snut ;-) knus og kram herfra!