fredag, september 07, 2007

Hold da op hvor er jeg da gammel og snerpet .....

Rejsende i sjofelheder skriver pressen her til morgen, og det er hvad de er!

Ørkenens Sønner er i Esbjerg og optråder i det smukke Musikhus, og der var jeg i går.
Jeg vidste det jo godt inden vi tog afsted: Jeg er en gammel sippe - så er det sagt.

Al ære og respekt: Det er nogen hammer musikalske herrer der stiller op til 2½ timers underholdning under bæltestedet. Og rigtig gode skuespillere er de sandelig også og så må man måske bare abstrahere fra teksterne - men det er ærlig talt lidt svært!

Som min mand sagde her til morgen: Når man har hørt eet nummer har man hørt dem alle, og det har han faktisk ret i.

Så sidder der måske nogen og spørger hvorfor i al verden vi tog derned. Nogen gange er vi på arbejde også i fritiden. I dette tilfælde var det et arrangement som funktionærklubben havde arrangeret, og jeg var som så mange gange før chefens "lille fikse vedhæng" - (godt I ved hvordan jeg ser ud).

Nu håber jeg ikke jeg har ødelagt morgenen for alt for mange fans af Ørkenens Sønner.

Er det tilfældet undskyld på forhånd - men smag og behag er heldigvis forskellig!

7 kommentarer:

johanne sagde ...

Du har ikke ødelagt min morgen, jeg giver dig fuldstændig ret. Så er vi i hvert fald to, som er gamle og snerpet. Musikalske er de - men så er alt også sagt.

Anonym sagde ...

Jeg gider dem heller ikke, men folk er jo vilde med det - så hver sin smag, som du også siger. Jeg kan dog godt se, at de er hamrende dygtige.

kokken sagde ...

Er da rigtig glad for at jeg ikke er den eneste der synes at det ikke er spor morsomt! Tak for det de damer :-)

Tenna sagde ...

Du er bestemt ikke den eneste med den mening! Jeg synes også de er trættende...og platte....

kokken sagde ...

Velkommen i hylekoret emmaline - puha hvor jeg syntes det var anstrengende! God dag til dig ..

Lene sagde ...

Jeg stemmer i og ærger mig over at de ikke har fundet en anden niche, for dygtige skuespillere og sangere, det er de.

kokken sagde ...

Det er de nemlig så det er så ærgerligt!