torsdag, september 27, 2007

Rodehovede er hvad hun er ......

Tidlig igang idag med at kigge på stof - dejlig cheriserød med en fræk knap skal blive til en lun vest. Materialet er stampet uld - pænt og lækkert - og en rigtig fræk knap på til sidst jo-jo.

Havde så hørt i øresneglen at lilla var et must til vinter så lidt lilla uld blev det også til for en lun og dejlig vest kan jeg jo altid bruge til "mit sorte". Godt i gang og energien er på plads ....




....fiks og færdig næsten - mangler bare lige knaphuller.... og så er det jeg gerne henviser til punkt 2 da jeg blev tagget "jeg er et frygteligt rodehoved" - men hvad min mand skal bruge den tryk-fod man syer knaphuller med - ja det fatter jeg ikke!! Væk det er den under alle omstændigheder.

Tænker jeg når at køle af inden han skal stå til regnskab -jeg møder kl. 12.00 har børneteater efter lukketid - så der er fyraften ca. kl. 19.00. God dag derude!

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

*gg* Nej, hvad skal han dog bruge den til?? Kender det ALT for godt..
Men lækker ser den ud, din vest!! Kanske jeg skal lave en også,- har en rest fra sidste år. Ha en god dag..

et cetera sagde ...

Fantastisk flot vest - den må stå flot til dit smukke hår, fr. Koch :-)

kokken sagde ...

Vesten er fin og dejlig lun - og jeg tror farven er fin et cetera.
God aften til jer begge!

Unknown sagde ...

Godt nok nogle flotte farver og smukke ting du laver fr. Koch.

Anonym sagde ...

Din vest er smuk og dejlig - og stampet uld (filtet?) er lige sagen i øjeblikket.

kokken sagde ...

Sister Bonde tusind tak for de smukke ord. Ja jeg synes også det er dejlige farver!

Madame: Ja, alt skal være i filtet/stampet uld til vinter (siger de kloge hoveder) så er det jo godt at være på forkant med tingene ;-)