onsdag, september 26, 2007

Hva' gør man .....

Mens jeg bladrede i mine trøjer her til morgen (hør hende lige :-) ) faldt jeg over en trøje som jeg højst har brugt 2 (!) gange. Nåh hvorfor nu det - den ser da meget pæn ud.

Det er den sandelig også og i en lidt støvet grågrøn farve der passer godt til mit sorte tøj.

Nåh hvad er der så i vejen? Der er det i vejen at når jeg har den på bliver alt det sorte tøj sgu da lysegrønt!

Trøjen er strikket i Angora-uld og hold da op hvor har de da brugt rigtig meget af det. Jeg har jo angora-uld over det hele efter et kvarter. Alt er prøvet - tror jeg nok........


Er der nogen der har et godt råd vil jeg gerne blive klogere.

Nu har jeg bestemt mig for at tage den på idag.

Kald mig bare lamse-ben ;-)

10 kommentarer:

Jette sagde ...

Kender godt problemet,.... min er bare sort. Er med på en "kigger", mht. gode råd. Ha' en god dag, her skinner solen :)

Anonym sagde ...

Hvis du synes, at dit sorte tøj får en forkert farve sammen med din flotte trøje - ku' du sætte andre farver sammen emd den end sort? Hvad med cowboybukser til?

Unknown sagde ...

Kære lamse-ben, mit råd er: fold den pænt sammen, læg den ned i en æske, som passer. Kom godt med brunt papir omkring og tape. Derefter en adresselabel, med min adresse på og et frimærke. Snip, snap, snude - dit problem er ude.
Det har du med garanti ikke prøvet:o)

kokken sagde ...

Jette sorte fnug kunne jeg meget, meget bedre lide ;-)

Madame: Det er de grønne fnug fra trøjen der er overalt på det sorte :-)

Sister Bonde: Din fantasi fejler s.. ikke noget - ha,ha, du ville kigge hvis jeg blev så træt af den så den endte på Møn :o)

Unknown sagde ...

Bor ikke på Møn - søde - men næsten. Næ fantasien har jeg i behold og frækheden.

et cetera sagde ...

Man kan få sådan én her:
http://www.richmondcookshop.co.uk/product_info.php?products_id=1380 altså en slags barbermaskine til tøj der fnugger? Men det er selvfølgelig nok noget af en udskrivning at skulle af med for at slippe for dét problem ;-)
Det er forresten synd, at den irriterer den trøje - for den er altså smadderpæn!

Nina sagde ...

Jeg har heller ikke fundet de vise sten ang. problemet, men jeg fik bare lyst til at tilslutte mig koret af begejstrede kvinder: den er superflot, er den, med eller uden fnug! ;o)

kokken sagde ...

Jamen det er den da osse - på bøjlen. Men da jeg kom hjem lignede jeg en uldtot på både bukser og top. Så den kommer IKKE på imorgen! God aften til dig og dine!

Anonym sagde ...

En tur i tørretrumleren, på koldt, det skal gøres jævnligt, men efter en 10-15 gange er den fnugfri ;-)

kokken sagde ...

Hold da op anonym det der råd kan du tage patent på . Tusind tusind tak det skal prøves!