tirsdag, januar 23, 2007

Så bli'r man da først rigtig glad

Så er der en forsker der har fundet ud af at det kun er uuddannede og udannede mennesker der bliver fede. Jamen så sluger vi da også lige den kammerat :-((((

Men jeg går for fanø så ud fra at denne forsker er bare lige lidt fed himself - for særlig dannet kan man sgu da ikke beskylde ham for at være.

Han har desuden en teori om at man i et overflodssamfund ikke kan regne med andet end at dem der er mindre begavet bare spiser løs når de nu har råd.

Ja så er det bare jeg siger: Må jeg så be' om mine himmelblå. Jeg håber fanme ikke at jeg har været med til at betale "for hans lille undersøgelse". Ups for et surt opstød - jeg må vist hellere tygge en mandel eller to - det skulle være godt for bl.a. halsbrand og sure opstød ................

Ingen kommentarer: