lørdag, december 04, 2010

Nu er det altså ved at være nok!!!

Jeg vil ud i det flotte snevejr.

Nu har jeg været vingeskudt siden tirsdag. Først et par dage med megahøj feber, så et par dage med aflevering begge veje om jeg så må sige. Nu er jeg en slatten karklud der hoster, hoster og hoster.

Alt imens der sker så mange ting ude i det virkelige liv. Vores skole bevares efter megen tovtrækkeri og i det hele taget kom sparekataloget ikke til at berøre os sønderligt.

Så er det da surt når manden i aftes ville byde på champagne for at fejre resultatet. Ja godt så. Han endte med et glas rødvin og jeg nippede til et glas koldt vand!

Nu er han så smuttet i Janus-bygningen for at hjælpe til med det store julemarked.

Men pas på derude!!! Jeg kommer igen gør jeg!!!!

2 kommentarer:

johanne sagde ...

Ja, vel kommer du stærkt igen, for det kan da være nok. Håber du kan stikke næsen udenfor i dag og dufte til den friske luft.
Rigtig god bedring og god weekend. Knus.

kokken sagde ...

Tak Johanne! Tvivler på det bliver idag jeg kommer på højkant - men i morgen !!!!!!