tirsdag, december 07, 2010

Meget mystisk….

Søndag aften tog jeg tyren ved hornene og tog vil vagtlægen. Da var det hele stort set startet forfra. Han kunne så ikke høre noget på lungerne men mente jeg havde en maveinfektion.

Rådede mig til besøg hos egen læge mandag. Godt så…. det var vist heldig nok. Apparatet der måler infektionstal kan “kun” måle til 160 og måtte derfor stoppe da det nåede det magiske tal. Ikke noget at sige til at man er en hængt kat! For at det skal blive ekstra morsomt så blev diagnosen: Lungebetændelse.

Antibiotikaen er begyndt at virke, og hvis jeg skal blive klar til søndag må det gerne gå lidt tjep. Da kommer alle hjem til juleklip og det vil jeg da være med til……

Det har vel nok været en sej omgang – så nu håber jeg snart at kunne se en ende på det!

God dag derude i det fanfastiske smukke snevejr!

2 kommentarer:

Lene sagde ...

God bedring til dig, du skal da være kvik, når der er julebesøg :-)
Og facebook kommer jeg aldrig på, fru kok, jeg gider ikke :-)

kokken sagde ...

Tak Lene! Jeg håber bestemt jeg bliver frisk til søndag ..... Facebook er faktisk bedre end rygtet men jeg forstår dig godt - jeg var medlem et helt år uden at have en eneste ven og uden een eneste kommentar, men så blev jeg udfordret af en kollega - ja og resten er historie. God dag til dig her fra vest!