mandag, oktober 12, 2009

Så blev jeg også udfordret!!!

Opgaven lyder: Find fem grønne ting i dit hjem…..

Denne opfordring fik jeg af Lene og hun skal da være glad for at det ikke var “andet end grønt” – for det burde være en smal sag – eller?????

Synes jeg har ret meget grønt og så alligevel…..

IMG_6284 

Men starten er gået og mit yndlingsbillede af Hans Voigt Steffensen skulle naturligvis med!

IMG_6287

Et hjemmehæklet kludetæppe, som jeg stadig er meget glad for måtte med……

IMG_6290

 

… og garn kunne jeg jo ikke undgå!!!!!

 

IMG_6295

Min strikkekurv måtte også med i selskabet…

IMG_6296

Puder til at putte i ryggen kan jeg ikke undvære!!!

IMG_6299

 

Min tobakspibeplante er noget af det mest grønne man kan forestille sig – specielt lige når solen rammer….

 

IMG_6302

Og på havebordet stod en enlig kande der plejer at indeholde een eller anden blomst der lige er knækket eller faldet ned. Idag var den tom…..

Og sådan nåede jeg syv grønne ting …. og det var jo ikke så galt. Og jeg giver ikke udfordringen til nogen bestemt, men sjovt har det været. Mest af alt fordi man får øjnene op for, hvad man egentlig har stående hist og pist!!!!!

God dag til dig der kigger;o)

4 kommentarer:

Sister Bonde sagde ...

Har da også udfordret dig søde, men du slipper, eller det bestemmer du helt selv. Knus og tak for grønne billeder.

Lene sagde ...

Grønt er godt for øjnene, og dine små grønne pletter er dejlige billeder af dig :-)

kokken sagde ...

Sister du er vist ikke klar over at jeg ikke har noget overhovedet i gult eller...????

kokken sagde ...

Lene tak for din kommentar og der var alligevel grønt både her og der!