onsdag, maj 20, 2009

Nu har det glas kursus sandelig også varet længe nok;)

De sidste smukke ting blev lavet færdig – og det kan da godt tage fra kl. 10.00 til kl. 15.00 – altså for nogen;)

 

Sikke en dejlig dag vi havde og sikke smukke ting det blev til i den sidste ende….

 

IMG_5545

 

Hvad siger I til et tørklæde der bliver slynget over skulderen med sådan en smuk broche? Eller en lædersnor hvis man mangler een at tage om halsen;)

Men nu er det også slut med glaskunst – men sikke en gave mine unger fandt på – den har varet længe!

God dag til dig der kigger;)

3 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Åh, som jeg bliver helt misundelig over din chance for fordybelse - og sikke et smukt resultat :-)

kokken sagde ...

Ja Liselotte der er masser af glæder som efterlønner;) Og jeg skønner på at have masser af tid - for jeg har vel nok også haft travlt i mit arbejdsliv.... Ja, er den ikke smuk! Det er veninden der har været kreativ!

Anonym sagde ...

En kreativ gave til en kreativ kvinde - også selv om den viste er venindens ;-)

God dag retur!