mandag, maj 18, 2009

Hjemme igen efter en helt igennem afslappende week-end

Vejret var med os:

Først var der regn og rusk og bestemt ikke vejr til andet end inde-hygge.

Der blev læst og leget lidt med computeren, men da det gik mod aften var det vejr til at komme udenfor.

Og sådan er vejr- guderne så fantastisk indrettede. De ved lige præcis hvad vi har brug for….IMG_5528

Det endte med det smukkeste vejr og fiske-hejren tror bestemt ikke jeg har lagt mærke til den – men jeg så både den og alle dens venner!

De fløj til gengæld deres vej inden jeg knipsede, men denne her troede den var mere snu og gemte sig i sivene… men jeg er ikke så nem at snyde;)

IMG_5525

 

Det er mågerne til gengæld… når vi mangler lidt underholdning i sommerhuset smider jeg bare lidt brød ud ….. og se hvad der sker:

 

IMG_5534

Og sådan har week-enden budt på rigtig mange gode billeder, der er lagret som en filmstrimmel i mit hovede.

Og det er et praktisk sted…. for normalt har jeg det med mig uanset hvor jeg færdes. Det er sjældent at hovedet bliver hjemme – men det sker:) Men det er en helt anden historie…..

Nu skal der pakkes en svømmetaske – for det er mandag og så venter slyngveninden i svømmestadion og så skal der laves vandgymnastik!!!!

God dag til dig der kigger;)

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Det lyder som en dejlig weekend, fru Koch, og dine billeder emmer af smukke og gode oplevelser :-)

kokken sagde ...

Det var en skøn week-end Madame og motiverne ligefrem stod i kø;) God (fri?)dag til jer i nordsjælland!