mandag, februar 16, 2009

Klar til dagens motion…..

Der er et “malehjørne” der skal fjernes, og der er nullermænd så store som rum-mænd, der suser rundt og generer øjnene når man kigger i deres retning……. IMG_5062

Så derfor er der taget tilløb til STORE-RENGØRINGS-DAG!!! Og der er kvinder i min omgangskreds, der påstår at det er lige så godt som en løbetur! OK så tager jeg da lige en spurt….

Nåh ja, og så tager jeg lige med en veninde i Svømmestadion Danmark i eftermiddag. Bare for en sikkerheds skyld:-)

God dag til dig der måske (også)tager en løbetur idag;o)))

3 kommentarer:

Madame sagde ...

Jeg tænker også altid på rengørning som god motion - så glider det lidt nemmere, og glorien stråler ekstra meget ;-)
RIgtig god fornøjelse - det må især være skønt med en svømmetur!

Marianne sagde ...

Øv jeg troede lige du var i stor form - til at fortsætte her i min rækkehytte :-)

kokken sagde ...

Madame jeg ææælsker vandgymnastik, og det var så godt. Specielt når man kan følges med en god veninde;o)

Shabby du har jo ikk' reserveret tid i min kalender. Tænk på jeg er efterlønner ... så har man altså helt vildt travlt!!!!