lørdag, december 20, 2008

Jeg tror da nok

at der blev hygget igennem. Med gløg  æbleskiver og slik og frugt og guf …. og snak!

IMG_4717

Og hele verdenssituationen blev vendt – og det trænger den også til hvis I spørger mig.

Der blev givet løfter som de unge damer vil blive hængt op på. Altså på et senere tidspunkt:

Da vi var på pileflet-kursus bandt jeg en lykkesten på hanken til Lindas kurv – og nu har hun givet løfter.

Løfter om at komme med “kaffekurven” fyldt op med hjemmebag og kaffe når hun skal besøge mig på plejehjemmet!

Ja, ja de kan nok de unge qvinder – men håber alligevel at der bliver holdt ord;-)

Altså til den tid om meget, meget lang tid.

Åh hvor jeg elsker godt selskab!!!!!!

Og det har jeg også idag – for ham I ved nok vil tage mig med i skoven idag – blæsevejr eller ej – vi tager godt med tøj på. Luften trænger så meget til at vi kommer derud;-)

God lørdag til alle jer derude!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

der skal nok blive holdt ord :-)

God tur ud i luften :-)

kokken sagde ...

:-) Jeg er heller ikke i tvivl Anne! Tak skal du have - det var en blæsende og kold omgang!

Conny sagde ...

Det er dejlig de vil besøge dig, når du kommer plejehjem.I må rigtig blevet blæst igennem, på jeres tur i skoven i dag
God weekend til jer

kokken sagde ...

Det er det Conny;-) Det blæste en halv pelikan så er det godt at komme hjem i varmen. I lige måde til jer også:-)

Marianne sagde ...

Åh så skønne kvinder - vi må vist heller skaffe en fælles plejehjemsplads for jeg vil også underholdes af skønne unge kvinder :-)

kokken sagde ...

Vi kunne få det rigtig sjovt - så kom du bare mod vest;-) Og ja, det er skønne unge kvinder begge to:-)