fredag, december 19, 2008

En af de bedste ting….

der skete for mig, da jeg skiftede spor og startede mit arbejde i SFO’en, var  mødet med to helt specielle piger.

“Mine piger”!! For pokker hvor er det dejlig at møde mennesker man swinger med straks – og tænk at de gider være sammen med sådan en gammel tudse. Men det gider de!IMG_4433

Og idag skal vi mødes til gløg og æbleskiver hos hende her – og spørg da lige om jeg glæder mig……IMG_4435Men inden skal der lige bages jule-bag for 2. gang (!), og når jeg kommer retur har jeg en aftale om en hygge-aften med konfekt!

Sikke tiden flyver afsted når man er efterlønner …….

6 kommentarer:

Conny sagde ...

Det er dejlig at høre, du rigtig skal ud for hygge dig i dag,der mange fordele ved at være efterlønner

kokken sagde ...

Det er der nemlig Conny - og som jeg skønner på det! Tak for din kommentar!

Marianne sagde ...

jeg syntes altså at du er blevet noget forfløjen :-)

kokken sagde ...

Marianne det er da det jeg er! og hvor jeg nyder der :-) Knus.....

Anonym sagde ...

Fru Kok - det er blevet hvid jul hos dig dit heldige asen...

kokken sagde ...

Hej Pollyanna - ja det er der da, men indtil videre kun på skærmen her! Tak for din kommentar og velkommen her på bloggen....