lørdag, november 29, 2008

Føler mig lidt “ophængt” ……

For dem jeg bor hos, synes jeg skulle ud i luften og gøres klar til 1. søndag i advent.

Sjovt nok er det altid den samme lørdag i året, at de synes jeg trænger til at komme ud af mine gemmer. Normalt ligger jeg sammen med en masse andre nisser nede i en hyggelig slagbænk, hvor vi har det helt fantastisk fredeligt. Men når det begynder at blive mørkt både morgen og tidlig eftermiddag, ja så ved vi godt hvad klokken har slået. Så er det op i lyset……IMG_4642

Og så bliver man placeret altid det samme sted ved siden af en alt for varm brændeovn, og som om det ikke er nok bliver der tændt lys lige over ens hovede.IMG_4645

Akkeja – 1. søndag i advent er ved at blive skudt igang…….

3 kommentarer:

Conny sagde ...

Stakkels sissemænd og nissekoner i får en hård tid nu,men i må vel også være udsovet, efter 11mdr. slavbænken.

Marianne sagde ...

Men det er jo ikke så længe at i skal på arbejde før i får en lang hvile. Hos os der har vi nogen nisser der står fremme hele året :-)

kokken sagde ...

Ja det er en hård tid for nisserne, men de er heldigvis ikke fremme hele tiden som hos visse andre!