lørdag, april 19, 2008

Det var en dejlig biograf tur.......

Flammen og Citronen var et besøg værd.

Det satte mange ting i perspektiv og det har ikke været nemt at få en hverdag til at fungere under besættelsen, det kan der ikke herske nogen tvivl om.

Og så må det altså frem: Ham der Mads Mikkelsen!!! Han skal altså ikke rende ret stærkt for at indhente mig en mørk aften :-)


.... og han behøver da slet ikke at spænde ben - jeg er allerede faldet!!!!

God lørdag aften til jer der kigger - i morgen går turen til Malling - spørg lige om jeg glæder mig!

4 kommentarer:

Conny sagde ...

Ja ham Mads Mekkelsen han ser jo ikke værst du. Håber jeg møder ham på torsdag,i biografen i Viborg altså hvis jeg kommer hjem fra sommerhuset.

kokken sagde ...

Hils :-)

Anonym sagde ...

Han har nogle dejlige - eh, kindben, ham Mikkelsen! Men jeg vil nu alligevel ikke bytte - for jeg ved slet ikke om han kan lave mad?
Jeg glæder mig dog til "Flammen og Citronen" som jeg nok først får set som DVD, men der er noteret rigtigt mange fine anmeldelser rundt omkring ...
Et kram og fortsat dejlig solskinssøndag - under solsejl I "heldige" bananer :-)

Anonym sagde ...

Den film må vi altså også se - husbond har talt om den i flere uger, og så er det rart at få den anbefalet af dig.