torsdag, januar 31, 2008

En æra er forbi

I dag er den sidste af mine mostre blevet begravet. Hun blev mere end halvfems og har overlevet min mor og min anden moster med over tredive år!

Der er garanteret blevet grint og pjattet højlydt i himlen nu hvor de tre søstre igen er samlet. Var det noget de kunne i livet, så var det at have det sjovt sammen.

Og jeg kan næsten høre min mor sige: Hold da op hvor har vi da ventet på at du skulle komme!

Ja en æra er forbi, og pludselig er man selv den ældre generation!

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Ja, pludselig er vi selv den ældste generation, det er en mærkelig følelse. Forhåbentlig var din mosters død ikke alt for sørgelig, når hun blev mere end 90 år.

et cetera sagde ...

Det er et smukt billede - de tre søstre som nu igen sidder sammen og nyder at pjatte! Du har iøvrigt helt ret omkring erkendelsen af at en æra er forbi, og jeg føler det lidt mærkeligt at være dét - den ældre generation, altså! Heldigvis kan jeg se, bl.a. hos dig og gemalen, at der venter uanede glæder når jeg engang får børnebørn :-)