torsdag, december 13, 2007

Så er det nok for i dag .....

Jeg har været kreativ lige fra i morges og helt til nu hvor klokken nærmer sig 20.00-dut.
Dagen startede med en kollega kom forbi med rundstykker tidligt i morges fordi jeg havde lovet hende (!) at sy en vest i filt som en gave til hendes mor. Vesten blev rigtig, rigtig smuk og nu tror I natuligvis ikke på mig - men jeg nåede ikke at tage et billede - for vi skulle jo på job til middag.

Fordi der skulle laves masser af brocher til mødre, papmødre, mormødre, farmødre, bedstemødre og .... og .... og hvis vi selv skal sige det synes vi et de er så smukke!!!!


Selv børnene her i SFO'en ved hvad et stykke "Unika" er for en størrelse!


Der er nemlig ikke to der er ens - og der er lavet så mange smukke!

Nåh, ja og så sluttede dagen lige med næsten 2 timers børneteater - og i morgen? Nåh ja, da skal jeg være julemor i hallen! Nåh ja, og så kommer alle ungerne jo hjem i morgen og det er så dejligt!

Om jeg keder mig - næh ikke specielt!

6 kommentarer:

Jette sagde ...

Jamen, hvor er de flotte, kunne godt tænke mig at ha´ haft et barnebarn i din børnehave. Sikke en fart du ellers har på.... godt, der venter en ferie forude.... Må I få alletiders weekend..:)

et cetera sagde ...

Jeg må sige som andre før mig - her er da hjemmelavede julegaver som enhver kunne ønske sig - hvor ER de flotte! - og du husker at passe på dig, ikke - selvom der er dejlig afslapning forude :-)

Lene sagde ...

Nå men når mine børn skal til at bosætte sig, få børn etc. så er du nok gået på efterløn, men så skal de alligevel bo i nærheden af dig, for du kan slet ikke lade være med at kigge over på dit tidligere arbejde, og så får jeg unika ting til jul. BASTA :-)

Og kan du så passe på dig selv og slappe lidt af. Det er godt du snart har ferie. Knus

kokken sagde ...

Tusind tak for alle roserne og for ønsket om god week-end. Det bliver det helt bestemt!

Lene: Husk nu på hvor langt væk det er jeg bor. Du ville savne dine børnebørn helt vildt meget ;-)
Et cetera jeg passer på alt hvad jeg kan - sådan ca.! Og snart skal vi afsted og så er der dømt total afslapning!

Liselotte sagde ...

Jeg synes de er meget smukke og jeg ville elske sådan en gave :-)

Rigtig god weekend til dig og dine kære :-)

kokken sagde ...

Tusind tak Liselotte både for rosen og for ønsket om en god week-end - det har det været :-)