onsdag, august 08, 2007

Jeg blev så glad ....

Ja, jeg blev så glad da jeg fik dette skulderklap fra sisterbonde.


et skulderklap.

Og det vil jeg straks give videre til

Lene - fordi jeg synes det er imponerende hvad det kvindemenneske har overskud til, og så holder jeg rigtig meget af hendes livsindstilling. Tror hun er et meget fint menneske......

Emmaline - fordi jeg synes det er så dejligt at der er nogen der har lyst til at studere fysik og matematik, for det kan jeg slet ikke finde ud af - og så fordi hun har nogle gode kommentarer der kan få en til at tænke sig om en ekstra gang .....

Deborah - fordi hun har formået at få mig til at læse interesseret om galopbaner og heste og så er det næsten lige meget hvad man vil vide lidt om så findes det på hendes side ....

Knappen kan selvfølgelig gives videre hvis man har lyst ....

2 kommentarer:

Lene sagde ...

tusind tak fru koch, jeg sidder her og bliver genert,og tak i lige måde må jeg sige :-)

kokken sagde ...

Lene: Velbekomme :-)