mandag, juli 09, 2007

Vi kom hjem til grill-vejr

Ja naturligvis var det da grill-vejr da vi landede herhjemme.... så vi kunne lige klare en kande vin, lidt lækker salat .......

og grill-mesteren havde stoppet masser af krydderurter i stegen der blev rigtig lækker!!!

I morgen bliver der pakket biler til 14 dage i sommerhus. Husets herre har et møde på jobbet i morgen der godt kan tage det meste af dagen, så aftalen er at jeg starter min lille bil og kører afsted alene i morgen og at vi så ses sidst på dagen ude vestpå.
Sådan må det være og det er fint med mig ...... jeg har jo fri og skal ikke nå noget!!!! Det er så fedt! Ved ikke hvornår der kommer nyt på bloggen - det bliver lidt on and off. Men mon jeg kan lade være - den bærbare kommer jo med så mon ikke .......

1 kommentar:

Tenna sagde ...

Håber du får en god ferie :-)