lørdag, juni 02, 2007

Så var det lige pludselig mit ansvar !

Ja som en ganske fredelig bilist ude i det danske sommerland må jeg konstatere at disse cyklisters ve og vel pludselig er blevet mit ansvar.



Som vi så tit har oplevet det var vi taget i sommerhus lige præcis den lørdag hvor der blev cyklet Fjorden Rundt.

Fjorden vi taler om er Ringkøbing Fjord og turen er et motionscykel-løb hvor man cykler langs med Fjorden ude på landevejen forståes.

Der findes ganske vist cykelstier hele vejen rundt men de er åbenbart ikke farlige nok at cykle på.

Med hjertet oppe i halsen var vi pludselig blevet ansvarlige for at ingen kom galt afsted.



Afspærringer var der ingen af - det eneste vi så var nogle frivillige der viste cyklisterne vej når de skulle ændre kurs.




Og så sidder jeg tilbage med følelsen af at nu var det altså mig der skulle passe på cyklisterne for de havde jo alt for travlt med at cykle til at holde øje med trafikken.

Så det havde de ligesom folk til!!


Det er fan'me uhyggeligt du - HOST!!


Ingen kommentarer: