onsdag, maj 30, 2007

Efter regn kommer sol ....

Ja vi har vel nok fået meget vand.


Det tordnede igår i flere timer og vi vågnede op til det mest grålige gråvejr i mands minde.
Heldigvis havde jeg et lille hængparti i form af en sølvbryllupssang der efterhånden var begyndt at spøge lovlig meget i mit hovede. Så det blev lige et morgenprojekt.

Og inden man får set sig om er solen kommet frem og dagen tegner lys og god. Om et øjeblik skal jeg på arbejde og jeg tror det bliver en fin dag. Det er min "sendedag" idag hvor jeg også lukker butikken kl. 17.00 så det er rigtig dejligt.

Og også dejligt at være på banen igen. Det gik nogenlunde igår med at være igang - og idag har jeg bestemt at det bare skal gå helt fantastisk så det gør det selvfølgelig.

2 kommentarer:

Lene sagde ...

her endte det også med at blive godt vejr, trods regn det meste af formiddagen.

kokken sagde ...

Og idag starter dagen med morgensol og så kan man jo kun blive i godt humør!!!