søndag, maj 06, 2007

Åh mit dejlige sønderjylland

Gråsten er et besøg værd.

Desværre var Daisy ikke hjemme så hun kunne give kaffen, men vi havde nu heller ikke tid.


Vi var jo inviteret til noget der var meget sjovere, nemlig min noget ældre brors bryllupsdag (så fik jeg lige den afleveret - nærmere bestemt 13 år).
En fantastisk dag har vi haft i det sønderjyske med taler sange og dejligt samvær.


Og åh hvor bliver jeg træt af at gå rundt med sand i øjnene herude i det vestjyske hvor det altid blæser en halv pelikan.
Man kan næsten se på billederne hvor det stråler af blidhed og mildhed.
Min fantastiske nevø plejer at påpege at jeg er blevet så barsk efter at jeg er kommet til vestjylland og der er nok lidt om at klimaet påvirker ens personlighed.
Godt man så ikke bor på grønland - mon de har kolde hjerter der!! Nej vel?

Ingen kommentarer: