onsdag, maj 09, 2007

En lidt for tidlig efterårsstorm raser ....

Hold da op hvor har vi stormvejr i det vestjyske idag.

Jeg nåede lige at hente en lille buket ind før blomsterne var fløjet væk.

Faktisk synes jeg det sker lidt for tit at mine smukke forårsblomster bliver blæst væk.
Men vi ligger jo også lige i vindretning her i det vestjyske så vi må vist bare vænne os til at sådan er det.

I dag er det min "lukker" i fritteren så det bliver en af de lange dage. Men det er rigtig fint jeg kan godt lide at være den der siger goddag og senere farvel.

Det er det der "kontrol-gen" der er meget veludviklet og jeg kan ikke gøre for det. Jeg elsker det overblik jeg skal have når nogen selv skal gå hjem kl. dit og en med bussen kl. dat. Og "idag henter min mormor mig så skal jeg ikke gå selv".
Ja der er meget at holde styr på men jeg elsker at sige "tak for i dag vi ses igen i morgen".

Det er dejligt at sende børnene afsted på en god måde. Så det vil jeg gå over og gøre .......

Ingen kommentarer: