torsdag, april 05, 2007

Did you expect me to say no .....

Ja jeg føler altså lige trang til at fortælle om en af vore mange oplevelser på vores tur.

En aften vi var ude at spise sidder der bagved mig et ungt par ved et to-mandsbord og på et tidspunkt ser jeg godt at tjeneren kommer med en køler med champagne. Pludselig gør min mand en masse fakter og nikker og hvisker om at jeg er nødt til at kigge bagud!!

Og hvad ser jeg - det samme som resten af restauranten - en engelsk (gentle)mand ligger på knæ med en æske fra en juveler og beder den unge dame om at gifte sig med hende!!!

Og så er det altså at hun inden hun får fremstammet det vigtige ord "yes" siger ovennævnte replik.

Og jeg kan sandelig da godt følge hendes tankegang.

Skulle det nu absolut være i al offentlig hvor det var sværere for hende at svare nej - ja hvad ved jeg om den slags - vi var ihvertfald mange der fik en ekstra een på opleveren - og det er jo aldrig til at kimse ad!

Ingen kommentarer: