onsdag, februar 07, 2007

En laaang dag er slut

Endelig hjemme - har været på farten siden klokken 9.oo i morges og er netop kommet hjem efter møder både her og der.

Imorgen starter jeg med at tage hjemmefra ved 7-tiden fordi jeg skal på kursus fra kl. 8 - 13.00
men så har jeg til gengæld fri fra SFO-en og kan samle krudt til vores teater-forestilling der løber af stablen i morgen med generalprøve kl. 17.00 og premiere kl. 19.30.

Når jeg når til i morgen aften ved ca. 22 - tiden kan jeg slappe af , for bortset fra et enkelt
møde fredag formiddag har jeg nemlig vinterferie og den skal udnyttes så godt som muligt.

Jeg regner med at kunne aflaste Pernille og så ellers bare være tilstede - det har mine omgivelser brug for - og det har jeg også .................

1 kommentar:

Lene sagde ...

håber forstillingen giik som det skulle. God vinterferie