lørdag, februar 17, 2007

Det er simpelthen for fantastisk

Har været inde at kigge på min statistik på denne webblog og kan kun sige hej til:

5 der kigger med fra USA
2 fra De Arabiske Emirater
1 fra Italien
1 fra Frankrig (Hej Helle :-)
1 fra Spanien
1 fra Irland
1 fra Canada
Og indtil videre næsten 100 besøg fra Danmark

Nåh men det var da hyggeligt - troede sådan set at jeg mere eller mindre var alene på denne blog og det kun var familien og så "det løse" der kiggede med - men så berejste er vi altså heller ikke. Men I skal være så velkomne hver og een.

5 kommentarer:

kokken sagde ...

Dette er en lille test

kokken sagde ...

Jeg kører et lille test-program her så bær lige over med mig

kokken sagde ...

test og test

Anonym sagde ...

Jeg har fundet ud af du bruger "Statcounter", men hvor du kan se alt det forstår jeg ikke, sådan helt gratis, for så vil jeg da også have sådan en?

kokken sagde ...

Hej Deborah og velkommen her hos mig. Med statcounter har du en mulighed for at vælge forskellige funktioner ude "baren" til venstre.
Med hensyn til om det er gratis - jeg har ikke hørt andet - ha en fin dag......