torsdag, januar 11, 2007

En cirkel der ikke rigtig cirkulerer (!)

Vi er medlem af en kunstcirkel, der fungerer på den måde at man hver måned får et nyt billede og så skal aflevere det billede man har haft hængende i en måned. Når der er gået et år samles vi så alle og har mulighed for at kigge på billederne igen (og de nye til cirklen i det næste år).
Man har så også mulighed for at købe nogle af de billeder der har cirkuleret.

Nu er der så bare lige sket det at kokken har forelsket sig i et billede som hun har meget svært ved at skulle pille ned igen - og er I klar over derude hvor hurtigt en måned går - nåh men nu har jeg så "snydt" i snart 3 måneder for jeg afleverer da bare det billede jeg får når måneden er omme. Gad vide hvor længe det går godt!!!

Men I må da give mig ret i at det er et meget smukt billede.

Jeg har faktisk flere hængende af kunstneren - dem viser jeg en anden gang :-)


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Smukt billede, køb det, så er den potte da ude! ;-)

kokken sagde ...

Jeps jeg kunne heller ikke ha sagt det bedre selv. Det er sandelig også planen men reglerne er sådan at det skal rundt i cirklen og at jeg først kan købe det når cirklen slutter så det ................