torsdag, januar 11, 2007

De næste par dage bliver seje

Ja som overskriften antyder så har jeg nu taget hul på et par dage hvor tingene nok vil komme til at gå lidt friskt derudaf.

Som altid om torsdagen har jeg efter arbejde 22 børn på scenen fordi de så frygtelig gerne vil spille noget teater og det skal de da have lov til syn's jeg. Så derfor har jeg i mange år instrueret en forestilling der løber af stablen lige før vinterferien så det snærper derhenad.

Og så i morgen tidlig henter jeg en kollega hvorefter vi mødes med resten af personalet i et sommerhus ved Vesterhavet hvor vi skal have "pædagogisk week-end". Håber ikke at pædagogikken forsvinder ud på de små timer (er det tilfældet - så pyt med det - det kan også være meget hyggeligt).

Der er jo også lidt der skal ordnes inden jeg tager afsted - skal f.eks. lige forberede at jeg på arbejde skal være heks der laver suppe over et bål (håber jeg kan finde edderkopper nok).
Nu er det jo altså bare det ved det at herude vestpå da blæser det en halv pelikan lige for øjeblikket så jeg håber at gryden kan finde balancen.

Kan I have det godt derude alle mand.

Ingen kommentarer: