fredag, december 31, 2010

Så fik jeg mit hjem tilbage …..

På et tidspunkt – som oftest lige præcis omkring nytårsaften – ja, så skal julen bare VÆK!!!! Og som jeg nyder når der ikke er det mindste tilbage der bare minder om jul!

 

IMG_7173 

Og nu har vi så nået den sidste dag i det gamle år. Vi blev to på efterløn her på adressen – og det er sandelig gået over al forventning! Men der har også været aktiviteter nok at deltage i – og vi er jo ikke dem der holder os tilbage!!!

I aften tager vi så afsked med 2010. Vi skulle have holdt nytår sammen med gode venner – men har aflyst og sidder herhjemme alene to. Grunden er at vi simpelthen ikke er “til pænt brug”. Jeg er at sammenligne med en hyler (læs: sælunge). Jeg hoster og hoster – og det tager altså på kræfterne…. Men nu er det jo heldigt at vi kan lide hinandens selskab, så vi får helt sikkert en fantastisk aften!

Og hvis ikke man har andet man skal, kan man jo altid lave lidt klatmaleri!  Nu varer det ikke længe før vi skal have bygget til – eller også skal jeg til at åbne en lille butik……… for lige pludselig står der altså billeder i alle hjørner!!!

IMG_7171

Tak for året og for jeres besøg her på adressen. Håber jeg bliver lidt mere flittig  i det nye år. Der har været overvejelser om at stoppe med bloggeriet, men indtil videre slipper I ikke ;o)

Godt Nytår til jer alle – både her og der ;O)

2 kommentarer:

Conny sagde ...

Her sider vi også to efter ejnet valg, vi har fået lidt god, at spise og nu der dømt ro medens vi fordøjer den gode mad og vinen. Jeg er lidt vild med de billeder du laver, jeg synes bare de er flotte, lige min smag
Jeg vil ønske dig god bedering og et rigtig godt nytåe

kokken sagde ...

Tak for din hilsen Conny og også et godt nytår til dig og dine;o)