fredag, september 11, 2009

Jubii…

I dag tager jeg til mit dejlige sønderjylland. Skal ned at besøge min storebror og jeg glæder mig bare så meget.

Dagen idag skal bare være helt perfekt. I går var en bytter:

En søn med motorstop på vej hjem fra sjælland, en datter der lå syg af influenza, gode venners barn der ringer for at låne sommerhus fordi alting går hende imod(og hun er nr. 2 i vores omgangskreds der har det skidt), og sådan blev dagen bare ved med at være ØV BØV!!!! OG STADIGVÆK INGEN BIL!!!! Godt min lille Yaris er til at regne med.

Håber din dag bliver perfekt – for det skal min være!

4 kommentarer:

Lene sagde ...

Jeg sender alle mulige gode vibrationer af sted til dig. Knus :-)

kokken sagde ...

Tak skal du have Lene:o)og knus retur!

Nina sagde ...

Jeg krydser finger for gode dage til dig :o)

kokken sagde ...

Tak for krydsede fingre - jeg har brug for alt det held der findes;o)