mandag, august 31, 2009

Dejlige dage har vi haft

Vi har været på landet med Asger og Freya og de har været fuld af skæg og ballade – sådan skal det være. Vejret var ikke med os – men det lagde de vist ikke mærke til ;o)

250809 030

Og fætter Andreas fangede jo fisk sidst vi var på besøg hos vores gode venner Lissi og Niels, så det skulle prøves – og sørme om ikke Asger fangede hele to fisk. Jubelen vil ingen ende tage ….

250809 007

Så her har vi en druknet mus med dagens fangst!!!

Lørdag gik turen til Tønder. Ingen Tønder-Festival uden at vi lige har været forbi.

Det lignede mest af alt gamle dages Roskilde-Festival. Mudder og smadder – men også masser af dejligt selskab og masser af godt musik…

 

250809 062 

Sammen med venner og venners venner – ja så blev det en helt igennem fantastisk dag!

250809 065

Nu er det så hverdag igen – og det er ikke det værste!

God dag til dig der kigger;o)

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Herligt billede af en våd fisker. Og den tønderfestivale må jeg opleve en gang i mit liv. Jeg synes, jeg skriver det vel meget rundt omkring i blogland, sikke meget jeg skal nå når jeg bliver efterlønner :-)

Også en god dag til dig. Knus

kokken sagde ...

Jamen man har travlt som efterlønner, så det er lige efter bogen;o) Du tror du har tralvt lige nu - bare vent .... knus til jer i vildmosen!Og Tønder render ingen steder og det gør festivalen garanteret heller ikk';o)