tirsdag, april 14, 2009

Hverdag igen … men sikke en påske!!!!!!

De første feriedage blev tilbragt i rigtig godt selskab… og masser af frisk luft…IMG_5321

IMG_5326

IMG_5340

IMG_5360

… og rundstykker med guf er noget man kun får når man er på ferie ved mormor og morfar! Og det smager godt sammen med frisk luft:-)

 

Men inden længe var de to dejlige unger taget hjem til deres far, og så var det tid til at være farmor… og tid til en tur til vesterhavet … mmm…..

IMG_5372

Og denne her er en vandbøffel ifølge Asger – den dreng er bestemt ikke dum – for hvad skulle det da ellers være!!!!?IMG_5373

Her var der ikke nogen bøffel – men sikke en sol!!!!IMG_5377

Og om et øjeblik skal der sættes drage op – det lyder jo nemt – eller?IMG_5381

IMG_5383

Ved ikke hvem der havde mest sjov ud af det. Men op kom den og drengene var ikke til at få med hjem igen;o)

Og sådan går tiden så godt – idag er det hverdag igen, og i morgen tager jeg på kursus sammen med “ham-I-ved-godt”. Vi vil lære lidt om WordPress – så måske bliver vi rigtig kloge;o)

God dag til dig der kigger!!

6 kommentarer:

Tina - omme i London sagde ...

Og god dag til dig ogsaa. Skoenne paaskebilleder. Jeg kunne godt lige klare et rundstykke med paalaegschokolade!

kokken sagde ...

Du er hjertelig velkommen - kan hurtigt suse til bageren;-) Kan se du snart skal til DK - håber vejret holder:-)

Lene sagde ...

Pålægschokolademadder, uhm jeg spiste en hos min far i lørdags, kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået det :-)

vandbøfler og drager, det er noget vildt derover i vestjylland ;-)

kokken sagde ...

Ja vi er ret vilde herovre mod vest når det stikker os;o) Men vi går ikke med skyder (endnu)! Tak for din kommentar ... og kram herfra!

anjoe sagde ...

Børn skal nemlig ha' nogle ting sammen med bedsteforældre, når nu det er muligt!!

AHMMM, et par gange årligt eller så køber jeg en stor æske med lys pålægschokolade, og så bliver der i et pænt stykke tid "svinet" på håndmadder - har du kvalmeproblemer, stop da videre læsning NU...

...jeg elsker en tyk skive rugbrød med leverpostej og så +/- et par striber mayonnaise, inden at der lægges pålægschokolade ovenpå. En anden fuldtræffer er grovere/lysere brød med Lätta, derpå choko'en og så et par skiver velsmagende ost. Uhh, det er mums, og mens æsken tømmes i roligt tempo, så kan et par skiver røget filet ditto bringe lykke *LOL*

Velbekomme!!

kokken sagde ...

Anjoe jeg må da sige at du slår alle rekorder. Begge mine unger har meget, meget mærkelige kombinationer når det gælder mad - men de når dig ikke til sokkeholderne! Føj siger jeg bare;)