fredag, januar 23, 2009

Kreativiteten er i højsædet lige for øjeblikket…..

Garn bliver vundet op til den store guldmedalje – og hvor jeg da ønsker mig et krydsnøgleapparat,  så mine hænder kan holde lidt fri.

Og til dem der ikke laver den slags kan jeg gøre opmærksom på at det ikke har noget med biler at gøre :D.

Det er simpelthen en smart lille ting med et håndtag på så man kan vinde garnet op uden alt for meget “hånd”arbejde.

Min smukke garnvinde har jeg fundet i genbrug til en 20’er og jeg synes den er så smuk, at jeg har svært ved at pakke den ned igen når den har gjort sit arbejde.

Sådan har jeg altid haft det med ting jeg synes er smukke redskaber – engang var det smukke høvle der fik lov at stå hist og her…. nu står de i en kasse på loftet – men jeg ved de er der …..IMG_4870

…. Og projektet lige nu er et tørklæde med “schweizer-ost-huller”… og inspirationen har jeg fået af min blogven, dejlige Mariannes blog hvor Polyanne viste en opskrift…….IMG_4872

… og sådan kan vi hjælpe og inspirere hinanden.

Tak for det piger …… og god dag til jer der kigger;-)

8 kommentarer:

Tina - omme i London sagde ...

Se se - vi to skulle slaa os sammen, du har det ene redskab og jeg har det andet. Joesses, som vi kunne faa vundet garn!

kokken sagde ...

Sikke hyggeligt det kunne blive Tina... god week-end til dig herfra!

Anonym sagde ...

det tørklæde er bare så fint..er på min "to do" liste...og dit garnvalg er bare så fint :-)

kokken sagde ...

jeg er også lidt forelsket i det - og i Kauni som jeg bare slet ikke kan blive færdig med.... god week-end til dig herfra.....

Anonym sagde ...

Jeg bliver helt nostalgisk, når jeg ser din smukke garnvinde! Min mor havde sådan en lige som din - og jeg synes også, den pynter!

kokken sagde ...

Sådan er det jo med de smukke gamle ting Gitte - det er minder der bliver luftet! Håber blog-træffet er gået godt for jer på sjælland!

Anonym sagde ...

Flot tørklæde :-)
Jeg er lige blevet færdigt med mit nummer 2.

kokken sagde ...

Åh Pollyana det var jo hos dig jeg fik inspirationen - tusind tak og velkommen her hos mig:o)