mandag, november 10, 2008

Vi tog vestpå………

Både store og små har nydt week-enden, hvor jeg er blevet fejret af mine børn,svigerbørn og alle mine børnebørn.

Masser af frisk luft og svømmeture i huset pøl kan godt få has på selv de sejeste unger ……

blåvand november 007

… og Peter Pedal er vist ikke spændene nok til at hold friske fyre vågne.

 blåvand november 008

Men mine to “børn” havde også travlt med at holde aktiviteterne igang, så det var ikke så mærkeligt at krudtet var brugt til sidst.

blåvand november 013

Men det var en fin dag. Og så har jeg fået slappet af idag. Ham-i-ved er på job det meste af ugen. Han holder kun fri onsdag hvor vi skal fejre dagen for den ældre del af familien og nogle få venner. Og imens tager jeg en slapper og nyder vesterhavet og den friske luft!

2 kommentarer:

Conny sagde ...

Hvor er de skønne, billeder af din familie,jeg forstå godt vist der er en der er blevet træt, efter en dag ved Vesterhavet.

kokken sagde ...

Ja det tager på kræfterne når man kun er tre år og fætre og kusiner holder een igang!