lørdag, juli 26, 2008

Det var så det.....

... idag går turen hjemad.
Væk fra det skønne vesterhav,slut med den afslappede attitude.
Hjemme venter pligter.
Og selvom jeg har en ekstra uge at gøre godt med, er vi nødt til at tage retur, for ham I ved, har ting der skal klares i den kommende uge. Og det må han så gøre!

Og det er sjældent lige ud ad landevejen de ting han har gang i - men som regel når han frem til lige præcis det mål han har sat sig - og det er jo rart at vide når vejen ser lidt snoet ud!!!!

Lige om lidt skal huset pakkes sammen, og så vender vi næsen hjemad.
Og det var så min sidste sommerferie, hvor det var arbejdspladsen der skulle bestemme hvornår jeg kunne tage til stranden. Fra november måned er jeg færdig med at arbejde, og hvis I spørger mig,ja - så har det altså taget alt for meget af min fritid ;-)

4 kommentarer:

Conny sagde ...

Du kan god glæde dig, det er dejlig selv at kan bestemme.

Anonym sagde ...

Det er nemlig også det jeg glæder mig allermest til: Selv at bestemme over min dag! God dag til dig herfra;-)

Lene sagde ...

Velkommen hjem, det bliver en ny tid for dig, men jeg er slet ikke i tvivl om, at du nok skal få tiden til at gå med dejlige gøremål :-)

kokken sagde ...

Tak Lene og ja det bliver en ny tid, men først skal jeg lige have brændt 3 måneder af i SFO'en inden klokken falder i slag! Det bliver så godt!
God week-end til jer i vildmosen!