tirsdag, marts 11, 2008

Fri som fuglen ....

Ja, den følelse går jeg med i maven her til morgen. I aftes var der generalforsamling i "min" forening og kokken modtog ikke genvalg!
Ja I læste rigtigt.
Nu vil jeg bare ligge på sofaen og tage en slapper i meget, meget lang tid. :-)

Måske vil jeg ligefrem koncentrere mig lidt mere om min dejlige mand,mine børn og børnebørn, gøre lidt mere ved maleriet, blive klogere på "nettet", måske ligefrem melde mig til en eller anden aktivitet til vinter - eller kort sagt gøre lige hvad jeg har lyst til alle ugens dage.



Når det er sagt så tænker jeg: Passer de nu godt på mine teater-børn, får de nu noget børne-teater op at stå til efteråret.
Men ligesom i alle andre sammenhænge skal man kunne give slip - og selvfølgelig kommer det hele til at køre i olie!
Og efter 30 år med uafbrudt forenings-arbejde - så mener jeg godt, at jeg kan tillade mig at holde en pause - eller??

6 kommentarer:

Lene sagde ...

selvfølgelig kan du det :-)
det kan være svært at give slip, men så kan det også åbne for noget andet, hvilket du jo har en dejlig mand ved din side til at bevidne.

Pøj pøj med alle mulighederne, der nu står åben.

Unknown sagde ...

Velfortjent pause - i den grad. Nyd det i fulde drag, og påskøn det, at andre skal overtage dit flotte værk. Knus til dig

kokken sagde ...

Tak for det I to dejlige damer! Og knus til jer begge herfra....

Marianne sagde ...

Det er flot at du kan give slip og lade nye kræfter komme til og sådan noget foreningsarbejde tager altså meget tid....

kokken sagde ...

Marianne: Jeg tænker faktisk lidt mere på mig selv nu end jeg nogensinde har gjort. Med et for højt blodtryk og kolesteroltal skal man huske at mærke efter. Men det ved du jo alt for godt. God dag til dig og din søde familie herfra ....

anjoe sagde ...

Det er ganske velfortjent at "pause" den, og desuden godt at lade andre komme til roret. Der kan jo nok trækkes på din ekspertise, hvis der pludselig opstår problemer...

Og kede sig, nøhh det kommer du næppe til :o)