søndag, marts 16, 2008

Der er ro og orden igen.....

To søde børn er blevet hentet og er nu på vej hjem igen, efter en dejlig week-end hos deres farmor og farfar. Der er ikke blevet sovet så meget, og den slags natteroderi kan mærkes skulle jeg hilse og sige.

Nu er de så på vej mod Århus, og det de har glemt står nu pænt på et værelse, og venter på at skulle med til sommerhuset i påsken - da kommer de nemlig tilbage med fuld skrald!

Og den opmærksomme læser har forhåbentlig bemærket både den søde vest og den hjemmestrikkede trøje - hø,hø!!!!!

8 kommentarer:

johanne sagde ...

hø hø, kære frue. Jeg så det allerede før, jeg havde forladt det første billede :-) De er fine, både børn og bluser.
Tja..man er jo ikke helt, som man har været, når det gælder manglende nattesøvn. Så du må tidligt i seng i aften.
Hvis jeg ikke får sagt det efterfølgende - så ønsker vi Jer en rigtig dejlig og hyggelig påske.
Kærlige hilsener fra det sydfynske.

kokken sagde ...

Tak og i lige måde Johanne ....

Marianne sagde ...

Hvad gør manglende nattesøvn - når bare man sammen med 2 så skønne poder. Og vest og trøje var det første jeg så - jeg glæder mig til at jeg en dag for mulighed for at strikke til sådanne størrelser :-)

Marianne sagde ...

Hvad gør manglende nattesøvn - når bare man sammen med 2 så skønne poder. Og vest og trøje var det første jeg så - jeg glæder mig til at jeg en dag for mulighed for at strikke til sådanne størrelser :-)

kokken sagde ...

Marianne du har virkelig noget at glæde dig til! Det er så fantastisk :-)

Marianne sagde ...

Det gør jeg også allerede :-)

Ella sagde ...

Fint strik og smukke børn - det er godt gået :-)

kokken sagde ...

Tak skal du have Ella - men jeg er altså kun ansvarlig for strikketøjet ;-)