søndag, februar 24, 2008

Det kræver sin mand/kvinde.......

... at holde week-end her i huset. Og jeg kan sige - det er ikke mig der sidder der og surfer. Nej, nej, jeg har faktisk knoklet fem sorte sække tøj til Røde Kors! Hele dagen i går blev der smidt ud. SÅ meget at der nu er hele to tomme hylder i mit klædeskab og diverse kurve og opbevaringssteder er tomme.

Alt dette fordi ham der (velfortjent) sidder og surfer lige her, har knoklet med at lægge gulv, male og hvad har vi.


Så i dag har det været på sin plads at tage en slapper i sofaen. En trøje til foråret er klar til lille Freya ......
... og meget snart har Asger en lun og lækker trøje.........


Det er slut med at falde i søvn foran fjernsynet, det skal strikkepindene nok sørge for - og det er jo dejligt!

10 kommentarer:

Jette sagde ...

Dejlige trøjer, som MÅ blive taget godt imod. Hvad skal du dog gøre med alt det plads, du har fået i skabet ;)

kokken sagde ...

Tak Jette. Ja, det må du da nok sige, måske skulle jeg tage ud og power-shoppe så de kunne blive fyldt op igen ;-)

Madame sagde ...

Hvor har I været flittige, og de små børnetrøjer er virkelig smukke. Det er bare så dejligt at få ryddet op i skabene ind imellem, så der bliver orden og plads. Måske også til noget ny ;-)

kokken sagde ...

Tak Madame, ja det kunne måske være det hun pønser på:Nyt tøj ;-)

johanne sagde ...

Jeg er vild med de der trøjer, de er så smukke både i farver og mønster.

kokken sagde ...

Tak Johanne! Mønsteret kommer helt af sig selv, simpelthen ud af fingerspidserne. Så man kan sige at der ikke findes een helt magen til. Men det gør nu heller ikke noget.
God dag til jer ....

Anonym sagde ...

Hej Søs.
Endnu et par trøjer til børnebørnene, hvor er de søde, men der skal da snart nogle flere børn til, med alt det strikkeri.Hvor mange værelser bliver der i det nye hus?
Knus fra os begge.
Margit.

kokken sagde ...

Hej Margit!Det kunne jo være jeg skulle til at strikke lidt til dem der er lidt større, men det kræver jo lidt mere tålmodighed, og så er det jo ikke sikkert at den slags trøjer er in;-) Kram til jer begge herfra ...

Lene sagde ...

Hvor har du været flittig, sender du lidt energi nordpå ;-)
Jeg er vilde med dine trøjer, de er smukke.

Anonym sagde ...

Kan du ikke mærke hvor jeg puster Lene;-) Tak for dine søde ord om trøjerne ....