torsdag, februar 07, 2008

Der er lys forude ......



Ja, idag er det "store børneteaterdag" så der er lys forude.

Det bliver så godt at være færdig med. Det har fyldt alt, alt for meget denne gang. Jeg vil næsten sige urimelig meget.

Men når det er overstået har det jo været det hele værd. Jeg ved det - for jeg har prøvet det før. I aften kl. 22.00 skal benene smækkes op - og så skal der slappes af.

Kryds lige fingrene derude - I har ikke noget at tage jer til, der kan være mere fornuftigt - tror jeg ikke ;-)

6 kommentarer:

Nina sagde ...

Rigtig meget held og lykke - kerfra krydses alt hvad krydses kan, selv benene! ;o)

johanne sagde ...

Held og lykke og rigtig rigtig god fornøjelse. Jeg ved, det er hårdt, men også en dejlig tid. Jeg krydser alt, hvad krydses kan.

kokken sagde ...

Tak skal I have begge to. Nu er alt ved at være pakket og klart. Skal heldigvis ikke møde før klokken 12 idag. Men så går jeg også direkte til generalprøve kl. 17. Hold da op og det gør man helt frivilligt!!!!

Unknown sagde ...

Ditto til Nina og Johanne - pøj, pøj.

Lene sagde ...

nej ikke noget der ligner noget mere fornuftig end at krydse fingre for jer :-)
Glæder mit til at høre fra dig omme på den anden side af denne uge :-)

puk2 sagde ...

Pipper med som resten af koret, ser frem til at høre om dine oplevelser....