tirsdag, januar 15, 2008

Jeg har sagt det før .....

... men jeg gentager gerne: Thailand er fantastisk og thai'erne ikke mindst. De har så lidt og de er tilfredse med det de har. Altid smil på læben og altid gode ønsker.
"Vores" massage-dame der havde domicil lige ved siden af vores havde hver eneste dag en dejlig godmorgen-hilsen til os inden vi tog ud på vores daglige tur.




... Og da vi skulle rejse hjem kom hun med en krans til os hver, bundet af roser og jasmin. En duft så berusende. Og med ordene: Jeg har ikke så mange penge, men I skal have denne lille ting med jer hjem og den er givet med hjertet, med ønsket om en god flyvetur hjem!




Jeg elsker Thailand og jeg elsker thai'erne.

PS. Og hvis I kigger godt efter: I baggrunden sidder der en lækker-smækker fyr på terrassen - gæt hvem det kan være ......

3 kommentarer:

Lene sagde ...

:-) ja du er selv skyld i at jeg forstørrede billedet ;-) han var svær at finde i billedet.

Glade mennesker gør andre glade.

gad vide hvorfor du møder så mange glade mennesker på din vej ;-)

fordi du er et dejligt, positivt menneske. Knus herfra

Anonym sagde ...

Thailand må, som Lene skriver, ganske rigtigt lige være stedet for Jer! Varme, glæde og positivitet avler det samme hos omgivelserne - og hvis thai'erne så ovenikøbet er "disponeret" for det i forvejen - så kan sådan et par dejlige vestjyder da kun møde masser af venlighed!
- og ja, for søren - han er "smækker og lækker" ham i baggrunden på terassen - men den kulør dér - dén kan I altså ikke være bekendt, Fr. Koch ;-D

kokken sagde ...

Lene: Nå,nå du kunne ikke dy dig for at forstørre billedet - tænkte det nok. Tak for dine søde ord.

Et cetera: Arj hvor er du altså bare sød, og kuløren, den er lige tilpas.....

kram til begge de damer her fra vest!