tirsdag, juni 05, 2007

"Rumpiloten" er vendt hjem igen

Ja så er der klar igen til et nyt træf ved bordet her. Hold op hvor her er blevet diskuteret mange ting, spist masser af alt godt fra havet og alt godt fra grill og komfur. For slet ikke at nævne alt det gode vin der er blevet drukket her ved dette bord.

Nu er jeg så vel hjemme igen efter at have skuret og skrubbet på livet løs, så huset er frisk til næste gang vi kommer!


Planer er til for at blive ændret! Meningen var at vi skulle have været her i ca. 1½ dag sammen og rigtig have slappet af og nydt hinanden.

Desværre måtte min mand tage på arbejde idag alligevel fordi en kollega var blevet indlagt og der var nogle arbejdsopgaver som han så skulle have delt ud til nogle andre.

Så kunne jeg så få den tvivlsomme fornøjelse at skulle pakke huset ned og gøre rent alene.

Nu er der så det at sige til det at jeg er vant til at klare mig selv ;-)

Så det gik jo egentlig meget godt hvis jeg selv skal sige det. Nu hjælper det også lidt på det at vi ikke har brugt nogle værelser denne gang, så alt i alt en nem tjans.

Så er det med at nyde fridagen herhjemme og det er heller ikke at kimse ad. Og forresten var det også blevet regnvejr ved Vesterhavet - (det havde jeg bestilt når jeg nu var nødt til at tage hjem)

4 kommentarer:

Lene sagde ...

Har du så solskin hjemme ? I så fald må du gerne bestille sol til mig :-)

kokken sagde ...

Desværre - det kan jeg ikke klare - nu er det jo også dig der har forbindelsen i orden opad ;-) så der var måske lige noget du ku' ordne eller noed !!

Lene sagde ...

nå men nu ville jeg ellers ind og takke dig, for nu skinner solen ;-)

kokken sagde ...

Ja - det skulle ikke undre mig overhovedet :-))