søndag, juni 10, 2007

Min seje datter ....

Ja min seje datter har åbenbart holdt en helt fantastisk tale til sin venindes bryllup i går.

Efter hvad vores svigersøn fortæller var det rigtig flot gjort og pigerne tog en lille tudetår bagefter ... og det er vel egentlig helt i orden.

Og brylluppet sluttede så faktisk ikke før her til morgen hvor Pernille og John sluttede med at spise morgenmad sammen med det nygifte brudepar på Hotel Hjertings terrasse.

Alt i alt havde det været et fantastisk bryllup ..... og jeg kan kun sige herfra det er et par ualmindelig smukke mennesker der har fundet hinanden.

På tirsdag tager de på bryllups-rejse til Thailand og hvis I spørger mig kan det jo kun blive rigtig dejligt.

Der er ikke et smukkere sted når man er forelsket. Og det ligegyldigt om man er nygift eller har været gift i 38 år .......

2 kommentarer:

Donald sagde ...

Det lyder som om du har nogle gode oplevelser fra Thailand:-)

kokken sagde ...

Hej Donald og velkommen her hos mig. Ja jeg har simpelthen forelsket mig i Thailand. Jeg har været der fem-seks gange og de sidste par gange på øen Koh Samui.Thailænderne har så lidt men er alligevel et glad og tilfreds folkefærd. Vi kunne lære rigtig meget af dem......